AFAS ontvangt regelmatig verzoeken van toekomstige en bestaande klanten om bij anderen een kijkje in de keuken te nemen. Hiervoor hebben we een referentenprogramma opgezet. Het doel is om onze topklanten, die optimaal gebruik maken van onze software, in contact te laten komen met elkaar en andere (toekomstige) klanten.
Omdat het uitgangspunt van het programma het inspireren van elkaar, toekomstige en bestaande klanten is noemen we dit het Inspiratienetwerk.
Als lid van het inspiratienetwerk ben je inspiratiebron voor de totaaloplossing of voor één of meerdere deelprocessen zoals bijvoorbeeld Sollicitant Self Service en Inkoopproces. Potentiële toetreders worden gekoppeld aan een manager waarmee de mogelijke toetreding nader wordt bekeken.
AFAS stimuleert zelfredzaamheid bij haar klanten. Om die reden levert AFAS, naast het Inspiratienetwerk, uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Inspiratie over onze visie op het juist beheren van de software hebben we ondergebracht onder Succesbeheer, een platform voor AFAS beheerders vol met tips en trucs.