Support 

 Meekijken op afstand 

Meekijken op afstand werkt met GoToAssist. Je krijgt van de supportmedewerker een code om de meekijksessie te starten.

GoToAssist installeren


Windows

GoToAssist voor Windows


FAQ voor GoToAssist

Om je direct verder te helpen is de werking van GoToAssist een vereiste. Lukt het niet om een meekijksessie op te starten? Ga met dit artikel naar je systeembeheerder.

Daarnaast raden wij je aan de URL's van LogMeIn toe te laten (whitelisten), zodat er verbinding gemaakt kan worden.

Als de problemen met GoToAssist zijn opgelost, helpt AFAS Support je graag verder!

Wanneer gebruiken we meekijken op afstand


Het meekijken op afstand gebruikt een supportmedewerker om rechtstreeks mee te kijken op je computer, mocht je tegen een probleem aanlopen. Door mee te kijken wordt het probleem beter geanalyseerd. In 90% van de gevallen is meekijken op afstand nodig, voordat we antwoord kunnen geven op de vraag. Is meekijken niet mogelijk? Dan kan de supportmedewerker je niet verder helpen.

Support op afstand

Support op afstand kan ook ingezet worden om inrichtingswerkzaamheden uit te laten voeren. Denk bijvoorbeeld aan importdefinities of het aanpassen van bestaande workflows. In beide situaties is het ons doel om jouw kennis te vergroten, zodat je dit soort werkzaamheden in de toekomst zelf kan uitvoeren.

Support op afstand is géén standaard dienstverlening. Voor deze dienstverlening vragen wij een vergoeding. Voor het uitvoeren van de aanpassingen krijg je een inschatting van de kosten. Je geeft eerst je akkoord in de Klantportal voor deze vorm van support en eventuele kosten die hiermee gemoeid zijn.

Onze supportmedewerkers zullen voor iedere situatie een inschatting maken of Support op afstand tot de mogelijkheden behoort. Als dat niet mogelijk is, kan je een Consultant inhuren.