Support 

 Meekijken op afstand 

Meekijken op afstand werkt met GoTo Resolve. Je krijgt van de supportmedewerker een code om de meekijksessie te starten. Klik vervolgens op ''Verbinden'' en open GoToResolve.exe nadat deze is gedownload.


Vul hieronder de code in die je van een supportmedewerker van AFAS ontvangt

Wanneer gebruiken we meekijken op afstand

Het meekijken op afstand gebruikt een supportmedewerker om rechtstreeks mee te kijken op je computer, mocht je tegen een probleem aanlopen. Door mee te kijken wordt het probleem beter geanalyseerd. Is meekijken niet mogelijk? Dan kan de supportmedewerker je niet verder helpen.

Servicemanagement

Servicemanagement kan ook ingezet worden om inrichtingswerkzaamheden uit te laten voeren. Denk bijvoorbeeld aan importdefinities of het aanpassen van bestaande workflows. In beide situaties is het ons doel om jouw kennis te vergroten, zodat je dit soort werkzaamheden in de toekomst zelf kan uitvoeren.

Servicemanagement is géén standaard dienstverlening. Voor deze dienstverlening vragen wij een vergoeding. Voor het uitvoeren van de aanpassingen krijg je een inschatting van de kosten. Je geeft eerst je akkoord in de Klantportal voor deze vorm van support en eventuele kosten die hiermee gemoeid zijn.

Onze servicemanagers zullen voor iedere situatie een inschatting maken of servicemanagement tot de mogelijkheden behoort. Als dat niet mogelijk is, kan je een Consultant inhuren.

GoToResolve installeren

 

GoTo Resolve voor Windows

 

FAQ voor GoTo Resolve

Om je direct verder te helpen is de werking van GoToAssist een vereiste. Lukt het niet om een meekijksessie op te starten? Ga met dit artikel naar je systeembeheerder.

Daarnaast raden wij je aan de URL's van LogMeIn toe te laten (whitelisten), zodat er verbinding gemaakt kan worden.

Als de problemen met GoToAssist zijn opgelost, helpt AFAS Support je graag verder!