Functie: Projecten Zit dit in mijn abonnement? HRM & Payroll | ERP Vaste prijs: € 1000,-
Het structureren en organiseren van projecten kan uitdagend zijn, vooral wanneer je te maken hebt met meerdere projecten en teams. Dit pakket biedt een compleet ingericht dossieritem met een geautomatiseerde workflow, waardoor je taken kunt aanmaken, toewijzen en opvolgen. Daarnaast ontvang je vier overzichten die een helder beeld geven van de status en prioriteit van alle taken, zowel per project als voor alle projecten. Hierdoor kun je de voortgang strak in de gaten houden en ben je altijd goed op de hoogte van wat er speelt.
Efficiëntie in taakbeheer
Medewerkers kunnen hun taken eenvoudig inzien en afhandelen, wat zorgt voor een betere taakverdeling en voortgangsbewaking.
Inzicht in voortgang
Dankzij de overzichten op InSite heb je altijd inzicht in de status van taken, zowel op projectniveau als organisatiebreed.
Tijdsbesparing
Minder tijd kwijt aan het handmatig bijhouden en controleren van taken; alles wordt geregistreerd en bijgehouden.
Dossiervorming
Alle taken zijn terug te vinden in het projectdossier. Dit geeft je ook inzicht in de reeds uitgevoerde taken.
Een volledig ingericht dossieritem en workflow voor projecttaken
Inzicht in de openstaande taken, zowel per project als voor alle projecten gezamenlijk.
Mogelijkheid om taken te prioriteren
Niks! Als je werkt met projecten op Insite kunnen we dit voor je inrichten. Het ziet er dan ongeveer als volgt uit:
Bepaal welke medewerkers toegang krijgen tot de projecttaken op basis van autorisatierollen