Functie: Algemeen Zit dit in mijn abonnement? HRM & Payroll | ERP Vaste prijs: € 2000,-
Met een klantportal via OutSite beheer je jouw content zelf. Dit optimalisatiepakket helpt je om snel van start te gaan, zodat je meteen de voordelen van een volledig geïntegreerde digitale klantomgeving ervaart.
Geïntegreerd klantportal:
Bied je klanten toegang tot hun eigen gegevens via een klantportal. Zij kunnen zelf hun informatie beheren, gegevens aanpassen en documenten raadplegen, wat zorgt voor een efficiëntere samenwerking en minder administratieve handelingen.
Dossierbeheer en communicatie:
Houd alle correspondentie en documenten met klanten centraal en digitaal in je OutSite-portal. Dit maakt het gemakkelijk om informatie terug te vinden en communicatie te stroomlijnen.
Efficiënte workflow voor klantvragen:
Klanten kunnen eenvoudig vragen stellen via een geautomatiseerde workflow. Deze vragen worden direct doorgezet naar de juiste afdeling, wat zorgt voor een snelle en efficiënte afhandeling.
24/7 toegang voor klanten:
Met de OutSite-portal hebben klanten op elk moment toegang. Dit zorgt voor een betere klantenservice, zonder dat jouw team extra belasting ervaart.
Tijdens de intake bespreken we jouw wensen en doelen voor het klantportal. Vervolgens gaat de servicemanager op afstand aan de slag. Tijdens een tussentijds contactmoment bespreken we de voortgang en testresultaten. Bij oplevering lopen we samen de klantportal nog eenmaal door.
Profit en InSite.
Een gepubliceerd (sub)domein, kleurstellingen (RGB-codes) en logo.
Tip! Wil je ook offertes digitaal kunnen laten ondertekenen? Bekijk dan onze andere optimalisatiepakketen.