Functie: Financieel Zit dit in mijn abonnement? HRM & Payroll | ERP Vaste prijs: € 500,-
Vanaf Profit 2 is het mogelijk om via de scanbox van AFAS Profit het inboeken van jouw inkoopfacturen te optimaliseren. Heb je dit nog niet in gebruik? Dan is deze optimalisatiekans echt iets voor jou!
Efficiëntie
Scan en herken, versnelt het proces van het verwerken van documenten, zoals facturen, bonnen, en andere papieren. Het elimineert de noodzaak om handmatig gegevens in te voeren, waardoor tijd wordt bespaard en fouten worden verminderd.
Nauwkeurigheid
Omdat het systeem de gegevens van documenten automatisch vastlegt en invoert, minimaliseert het de kans op menselijke fouten. Dit verbetert de nauwkeurigheid van de gegevensinvoer en vermindert het risico op fouten in de boekhouding.
Minder papierwerk
Door documenten digitaal te verwerken en op te slaan, kan de behoefte aan fysieke opslagruimte worden verminderd. Dit draagt bij aan een meer georganiseerde en efficiënte werkomgeving.
Het verwerken van inkoopfacturen via AFAS Profit.
Om ervoor te zorgen dat onze afspraken soepel verlopen, willen we graag dat je de 'Scan en Herken'-functionaliteit activeert voordat de optimalisatie gaan inrichten. Tijdens onze afspraak kunnen we ons dan volledig richten op wat er besproken moet worden, zonder ons zorgen te hoeven maken over activeringen. Het digitaliseren van facturen is essentieel voor een vlotte administratie en we zijn ervan overtuigd dat het voor beide partijen voordelen zal opleveren.