Zit dit in mijn abonnement?

HRM/ Payroll | ERP

Accountancy up-to-date

Al jouw accountancy processen weer bijgewerkt met de nieuwste functionaliteit.

Aan de slag!

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden ze graag!

 

Een offerte aanvragen is volledig vrijblijvend. Laat ons weten wat je wensen zijn en je ontvangt een advies, speciaal voor jou gemaakt.

Wat gaan we precies inrichten?

Als accountant beschik je over ontzettend veel waardevolle informatie van je klanten. We kunnen ons goed voorstellen dat je die data tot in detail wil analyseren en delen met je klant om daarmee jouw klant nog beter te adviseren. Niet alleen reactief, maar ook proactief.

Dit heb jij straks staan:

  • Klantacceptatie
    In de workflow klantacceptatie wordt aangegeven welke diensten de prospect graag wil gaan afnemen van je. Verder wordt gecontroleerd of de klant geaccepteerd kan worden. Klantacceptatie is onderdeel van de Wet toezicht accountantsorganisaties (WTA).
  • WWFT verklaring
    Vanuit de klantacceptatie kan aanvullend de workflow worden gestart voor de controle van "Wet ter voorkoming van witwassen en financieren van terrorisme." In deze workflow worden alle benodigde vragen vastgelegd en beoordeeld om tot een goede controle te komen.
  • Aangifte accorderen via klantportal
    De klant kan zelf de aangifte accorderen via een workflow op de klantportal.
  • Grip op de uitstelregeling
    Je kunt uitstelaanvragen indienen. Voor de uitstelaanvragen komen berichten terug vanuit de Belastingdienst die je kunt verwerken bij de cliënt. Deze berichten worden digitaal verstrekt in de vorm van Service Berichten Uitstel (voortaan SBU).
  • Aangifteanalyse
    Met de aangifte analyse heb je inzicht tot op specificatieniveau binnen de aangifte, kan je de data over cliënten/cliëntgroepen heen vergelijken, impact bepalen van wetswijzigingen voor cliënten en klanten proactief adviseren.

Hoeveel dagen consultancy heb je nodig?

+- 2 dagen

Functionaliteit

Fiscaal

Wat levert deze optimalisatiekans je op?

  •  Aan de slag met de nieuwste functionaliteiten
  •  Efficiënter en makkelijker werken
  •  Nog betere samenwerking met je klant