Niet alleen werk jij in een steeds veranderende omgeving, ook blijven wij vanuit AFAS de software steeds innoveren. Dat maakt dat het onderhoud of het beheer van AFAS een continu proces is. Dankzij onze dienstverlening van AFAS Beheer nemen wij deze taak voor jullie uit handen. Zo ben je altijd up to date zonder zorgen. Lees er hieronder meer over.
Om jou steeds te helpen met het optimaliseren en het automatiseren van je omgeving bieden wij het AFAS Beheer als extra dienst aan. Zo onderhouden en optimaliseren wij voor jou de inrichting en werking van de software. Zo wordt jouw omgeving efficiënter, rendabeler en leuker om mee te werken voor zowel jezelf als voor je collega's.
Onder beheer verstaan we het applicatiebeheer (APB). Diverse zaken waar minder dan 1 hele dag werk voor is. Hier horen dus geen volledig nieuwe optimalisaties bij. Daarvoor kan je nog steeds bij de consultant terecht.
Bij Payroll beheer gaan we je begeleiden en helpen met de salarisverwerking.
Dit is de taak van het team Customer Service. Dit team bestaat uit consultants die van op afstand jouw vragen behandelen. De contactpersoon bij jou is de AFAS Beheerder.
Dit is de taak van het team Customer Service. De contactpersoon bij jou is de payrollmedewerker en de dossierbeheerder bij het sociaal secretariaat.
Concrete inrichtingsvragen over bijvoorbeeld autorisatie, aanpassen van workflows, optimaliseren van rapporten en/of analyses, aanpassingen van je sites,...
Daarnaast heeft de servicemanager ook de taak om proactief te signaleren welke processen er beter kunnen.
Het beheer zal op vaste momenten per maand behandeld worden in overleg met de klant.
Dit type beheer splitsen we op in 2 momenten; ondersteuning voor de verwerking en ondersteuning tot de verwerking.
We gaan de testberekening samen versturen en de testresultaten analyseren wij met de dossierbeheerder (soc.sec.) Daaruit lossen we samen de fouten op.
Vervolgens zullen we samen met jou de salarisverwerking accorderen.
We behandelen geen foutmeldingen, dit blijft de taak van het Supportteam.
We doen geen volledig nieuwe implementaties, hiervoor kan je beroep doen op Team Consultancy.
We behandelen geen foutmeldingen, dit blijft de taak van het Supportteam.
We doen geen volledig nieuwe implementaties, hiervoor kan je beroep doen op Team Consultancy.
We gaan begeleiden in de salarisverwerking, daarom behandelen we concrete inrichtingsvragen bij Team Service.
Je beslist zelf of je gebruik wil maken van beide types beheer of je enkel algemeen of enkel payroll beheer wil gebruiken. Ook beslissen we samen hoe de verdeling dan is en op welke momenten we de uren spenderen.
Let wel; uren die niet worden opgenomen vervallen volgende maand. Het te veel aan uren dat mogelijks in een maand nodig zijn, worden als gewone service uren gefactureerd.
Een beheercontract geldt voor minimaal 1 jaar, nadien is het maandelijks opzegbaar.
Een servicemedewerker zal je gedurende 4 uur per maand begeleiden met jouw concrete inrichtingsvragen.
6 uur verdeeld over 1 of meerdere tijdstippen per maand waarbij we jou verder begeleiden.
Standaard voorzien we 8 uur waarbij we samen vaste momenten per maand met elkaar afspreken.
12u per maand twv 1068 euro. Je kan ook nog meer uren per maand afspreken, afhankelijk van jouw noden.
En we nemen spoedig contact met je op om de mogelijkheden met je te bespreken.