Support lijnen terug open op donderdag en vrijdag!

Op donderdag en vrijdag waren onze lijnen dicht maar tijdens de corona pandemie zitten veel mensen thuis. Dat vraagt aan ieder van jullie om anders en creatiever te werk te gaan. Daarom doen we de lijnen opnieuw open! Zo heb je, indien je dat wenst, een moment dat je met een van onze collega's kan bellen. 




De huidige tijdsgeest is anders, voor iedereen en corona houdt ons tijdelijk in zijn greep. Vanuit AFAS kiezen we in deze nieuwe manier van werken voor maximale verbondenheid. We verliezen met z'n allen de collegialiteit die we dagelijks ervaren als we naar kantoor gaan en we wensen niemand isolement toe. Dus aarzel niet en bel ons op met jouw vragen! Wij staan iedere weekdag telefonisch voor je klaar.

Meer info over onze dienstverlening in Coronatijden? 


Enkele tips & tricks

Nog steeds mag je incidenten insturen, meer zelfs, het kan ons goed helpen om de oplossing sneller aan te reiken.
Jij hebt namelijk de foutmelding, het gekozen pad, de waarschuwing in jouw omgeving bij de hand en door deze vitale informatie mee te geven kunnen wij vaak al meteen een oplossing sturen.

We geven je graag nog wat tips mee hoe je idealiter een incident instuurt:

  • foutmeldingen in de titel zetten
  • een volledige copy paste van het detail toevoegen
  • printscreens toevoegen
  • het pad waar je naartoe ging en waar het fout liep
  • bij wie dit speelt
  • wanneer dit speelt
  • kan je niet in Profit of kan je geen salaris verwerken? Zet dit dan ook in de titel!