Ik heb de bagage om verbeterkansen te herkennen en waar te maken. Door InSite beter te stylen en workflows te verbeteren, maak ik positieve impact op het werk van collega’s. Zij profiteren als ik onnodige processtappen weghaal en dingen op een handigere plek zet. En als ze zelf iets willen, weten ze waar ze moeten zijn. Ik ben een vraagbaak die openstaat voor suggesties uit de organisatie. Door de aandacht voor soft skills in het Traineeship weet ik hoe belangrijk het is alles goed uit te leggen en ik doe dat veel bewuster. Samen laten we het systeem voor ons werken en groeit het vertrouwen van onze organisatie in AFAS.
Openbaar vervoerder Qbuzz is in enkele jaren uitgegroeid tot de organisatie van nu; eigenzinnig, doortastend en vooral verbindend. In concessies Groningen-Drenthe, Regio Utrecht en Drechtsteden-Molenlanden-Gorinchem verbinden meer dan 2.800 medewerkers iedere dag maar liefst 280.000 reizigers met hun bestemmingen. Reizen met bus, trein of tram is de kern van de activiteiten.