|
|
Denk en praat mee over de ontwikkeling en verbetering van de software van AFAS.
De inspraaksessie is hét moment voor jou als klant om jouw stem te laten gelden. Tijdens de inspraaksessie ga je in gesprek met de productmanagers, applicatie ontwerpers en een kleine groep andere klanten en deel je jouw wensen en ideeën over de software. Het doel is simpel: samen de software van AFAS nog beter aan laten sluiten op jouw bedrijfsvoering.
De inspraaksessie is geschikt voor alle klanten: grote bedrijven en kleine ondernemers, klanten die net begonnen zijn en klanten van het eerste uur. Iedereen is van harte welkom! Wel vragen we je om slechts één persoon van jouw organisatie af te vaardigen. Om iedereen aan het woord te kunnen laten is de capaciteit beperkt en we willen zoveel mogelijk klanten de kans geven aanwezig te zijn. Ben je een partner of expert? Dan ben je ook van harte welkom, mits je klant van AFAS bent.
Lukt het jou dit jaar niet om bij een inspraaksessie aanwezig te zijn? Geen nood! Het hele jaar door kunnen klanten hun wensen kenbaar maken, in persoonlijke gesprekken, via de AFAS klantportal en uiteraard online in één van de gebruikersgroepen op LinkedIn.
5 redenen om aanwezig te zijn:
- Volop gelegenheid om wensen en ideeën naar voren te brengen;
- De productmanagers geven antwoord op al je vragen;
- Je draagt actief bij aan de verbetering van de software;
- Je komt in contact met andere organisaties en doet nieuwe inzichten op;
- Je krijgt inzicht in de nieuwste ontwikkelingen van AFAS.
Nils CornelisProductmanager BelgiëNils startte bij AFAS op de support afdeling. Hij startte als ERP support medewerker maar nam de stap om ook HRM onder de knie te krijgen. Na zijn support periode startte hij als consultant HR. Ondertussen is Nils sinds enkele jaren verantwoordelijk voor de Belgische tak van het Product. Hij weet als geen ander de mogelijkheden van het product op vlak van HR en ERP.
Nils zal als verantwoordelijke van het Product dan ook aanwezig zijn op alle verschillende deelsessies. | |
Joachim MeersmanSuccesmanager HRMJoachim startte 8 jaar geleden bij AFAS meteen als consultant binnen de HR afdeling. Later groeide hij door tot senior consultant HRM en sinds 1 januari 2022 bekleed Joachim de rol van succesmanager. Binnen deze rol adviseert hij bestaande klanten die reeds langer werken met AFAS in hoe zij verder kunnen groeien met de software.
Joachim zal aanwezig zijn op alle HR inspraaksessies | |
Hans KeukensApplicatie ontwerperHans is sinds 2011 werkzaam bij AFAS en ontwikkelt onder andere ook de software voor de Belgische klanten.
Hans zal er tijdens de HRM inspraaksessies aanwezig zijn. |
We verwelkomen je graag in ons clubhuis te Kontich
Prins Boudewijnlaan 7A - 2550 Kontich
Als je je inschrijft voor deze sessie, dan rekenen we op je komst. We bereiden ons goed voor en in veel gevallen moeten we anderen teleurstellen omdat het animo voor dit soort sessies groter is dan het aantal plekken dat we hebben. Het is zonde als dit allemaal voor niets is geweest.
Heb je je ingeschreven voor dit evenement maar kun je toch niet meer komen? Meld jezelf tijdig af via de klantportal. Heb je geen portaltoegang? Stuur dan een e-mail naar info@afas.be. Zo kunnen we iemand anders misschien nog blij maken met een plekje.