Certificeringen, maar ook een jaarlijkse controle zoals de accountantscontrole, maken organisaties beter. Ondernemingen worden verbeterd door de dagelijkse inbreng van stakeholders zoals klanten, leveranciers en medewerkers.
Doordat AFAS een 3-lagenstructuur kent, staan directie, management en medewerkers dicht bij elkaar. Hierdoor bekijken en bespreken we constant de risico’s en worden maatregelen geïmplementeerd. Risicogebieden zijn binnen AFAS verdeeld onder de betreffende afdelingen. De kans en de impact zijn bepaald en besproken. De oorzaken zijn afgedekt door bepaalde protocollen, werkbeschrijvingen en processen in de vorm van een workflow. Zo is er ook een proces ingericht om nieuwe risico’s en maatregelen te behandelen en te controleren. Hierin speelt de directie een belangrijke rol. Op deze manier is de cirkel van plannen, doen, controleren en aanpassen volledig doorgevoerd.
In de SLA en Algemene Voorwaarden staan de afspraken die AFAS met haar klanten maakt
Heb je vraag over een specifieke certificering of suggesties waarmee wij kunnen verbeteren? Laat het ons weten!