Zit dit in mijn abonnement?

HRM/Payroll | ERP

Uitbreiding boekhoudfabriek

Zorgeloos administraties van klanten opvoeren.

Aan de slag!

Heb je nog vragen?

Wij beantwoorden ze graag!

 

Een offerte aanvragen is volledig vrijblijvend. Laat ons weten wat je wensen zijn en je ontvangt een advies, speciaal voor jou gemaakt.

Wat gaan we precies inrichten?

Met deze optimalisatiekans verrijk je de boekhoudfabriek (de omgeving waarin je de financiële administratie van je klanten doet) met 500 administraties. Deze administraties zijn gekoppeld aan een template organisatie en bevatten allemaal de standaard tellers en dagboeken. Wanneer je een nieuwe klant hebt hoef je enkel de organisatienaam aan te passen, dit werkt door naar de administratie. Je kan dan direct aan de slag met het boeken van mutaties. Overige informatie (kvk/btw-nummer/etc.) kan je op elk gewenst moment aanvullen.

Dit heb jij straks staan:

  • 500 template organisaties
    Wij doen een import van 500 organisaties. Dit zijn lege organisaties waarbij je zelf NAW en overige gegevens kunt aanvullen.
    Via een script wat aangepast wordt naar jullie omgevings-instellingen worden er 500 administraties aangemaakt. Aan elke administratie wordt één template-organisatie gehangen.
  • Standaarddagboeken
    Er wordt vanuit een bestaande administratie een export gemaakt van de standaarddagboeken (denk aan inkoop-, verkoop-, memoriaalboek, etc.).

Hoeveel dagen consultancy heb je nodig?

+- 1 dag

Functionaliteit

Fiscaal

Wat levert deze optimalisatiekans je op?

  •  Binnen no time een financiële administratie opzetten voor je klant
  •  500 template organisaties